Weer in Zuid-Amerika - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Niels Jong - WaarBenJij.nu Weer in Zuid-Amerika - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Niels Jong - WaarBenJij.nu

Weer in Zuid-Amerika

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

26 Januari 2010 | Argentinië, Ushuaia

Trouwe lezers,

Sinds en pardagen benik weer in Zuid-Amerika. Ik ben naar Buenos Aires gevlogen. Een grote, Europees aandoende stad met veel coole gebouwen en erg veel leven op straat. Erg warm ook, meer dan 30 grden. Inmiddels ben ik naar Ushuaia gevlogen. Dat is de Zuidelijkste stad ter wereld (volgens de Argentijnen). Het is hier oo mooi weer, integenstelling tot de voorspellingen.al waait het zo hard, dat iklij ben dat ik mijn winterjas bj me heb... Gister heb ik een gletscher beklommen. Van daag ben ik vanplan om een wandeltocht te maken in het nationale park. Daarna ga ikop een of andere manier oversteken naar Chili omdaar naar het park Tore del Paine te gaan. Maar daaroer later meer.
Tot de volgendekeer!
Niels

P.s. het is natuurlijk mogelijk om niet meergewaaschuwd te worden als ik een nieuw bericht plaats. Dat kun je vast regelen op m´n site.

  • 26 Januari 2010 - 10:38

    Tim De Jong:

    Dat klinkt weer goed! Het is bij ons op dit moment ook koud hoor, min 5 overdag, brrr.
    Veel plezier en groetjes.

  • 26 Januari 2010 - 11:38

    MJ:

    Hey, klinkt goed allemaal. Veel plezier in Argentinie!!
    Hier vriest het behoorlijk, dus die +11 is toch zeker weer 15 graden warmer dan hier!
    Grtz, MJ

  • 26 Januari 2010 - 12:49

    Marianne Witzier:

    Leuk om weer van je te horen waar je bent / wat je doet / wat je ziet enz
    Geniet ervan en ik lees weer van je!!
    groetjes

  • 27 Januari 2010 - 05:55

    A En A:

    mmmm.jaloers jaloers!veel plezier met de wandeltocht!met een hartelijke groet uit de trein(ook een avontuur met dit weer) a en a

  • 27 Januari 2010 - 13:59

    Ilse:

    Leuk om iets van je te horen. Saai hier in het ziekenhuis zonder jou maar verheug me op jouw spannende avonturen. Geniet ervan.

  • 28 Januari 2010 - 19:59

    Geert:

    Hoi Niels,

    let vooral op het bord waar de ruta panamercana eindigt. Daar hebben al vele nederlanders hun graffiti op geschreven.
    Als je nog kunt even met de boot de straat van Magallanes op, dat is echt bijzonder.
    Ben erg benieuws naar Torrres del Paine, hoor erg meer over.
    Geniet, wij buffelen verder, stk jaloers.
    Groet Geert

  • 30 Januari 2010 - 09:08

    Matthea De Jong:

    hee, leuk weer om al die verhalen te horen!
    lekker warm zeg daar,
    hier is vannacht alweer een heel pak sneeuw gevallen.
    wij misten je al nadat je een halfuur weg was.
    zo'n knop van de over sprong er weer is af!
    geniet van je vakantie verder!
    groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Ushuaia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2012

Ethiopië

27 September 2012

Hoorn van Afrika

06 Juni 2012

Over oude steden en een verdwijnende zee.

26 Mei 2012

In de categorie rare landen...

16 Mei 2012

Tabriz naar Yazd
Niels

Actief sinds 13 Juli 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 46853

Voorgaande reizen:

22 November 2006 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: