New England - Reisverslag uit Plymouth, Verenigde Staten van Niels Jong - WaarBenJij.nu New England - Reisverslag uit Plymouth, Verenigde Staten van Niels Jong - WaarBenJij.nu

New England

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

04 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Plymouth

Beste vrienden,

Hier is een verslagje uit de Verenigde Staten. Mijn broer si hier voor bijna een jaar voor zijn afstudeerproject, dus ik dacht: laat ik hem eens opzoeken. Vorige week ben ik naar New York gevlogen en heb ik een paar dagen in deze metropool rondgehobbeld. Ik heb de gebruikelijke plekken in de stad bekeken, zoals het prachtige Metropolitan Museum, Central Park, Times Square, Wall street, Brooklyn Bridge, etc. Nadat Tim ook uit de binnenlanden van dit continent was aangekomen, zijn we naar New Haven getreind, alwaar we een auto hebben gehuurd. We hebben nu dus een megagrote en -luxe Cadillac V6 3.6liter in beheer, met allemaal snufjes die ik nog een beetje moet uitvinden. We hebben al heel wat afgereden over B-wegen door het prachtige landschap, door bos en langs de kust. We hebben Newport, RI, bezocht en Cape Cod. Een hele hoop dingen die je in films ziet over dit land blijken nog waar te zijn ook.
We zijn nu in Plymouth en plannen verder te gaan naar Boston. Daarna willen we nog wat touren door de herfstboseen van New Hapmshire, Vermont en Maine. Als het lukt pikken we ook een stukje Canada mee, maar daarover later meer.
Groeten!

  • 04 Oktober 2010 - 13:30

    Geer:

    Waaraan heb je deze straf toch verdiend?
    Je gaat dus echt de Indian Summer beleven. Vooral in New England schijnt het prachtig te zijn.
    Veel genot en plezier.
    Geert

  • 04 Oktober 2010 - 16:03

    MJ:

    Als jullie toch in Boston zijn, wat ik zelf erg mooi vond toen ik er 5 jaar terug was: het kunstmuseum op het universiteitsterrein Cambridge.. Veel plezier daaro, de natuur is erg mooi in het warme najaar!
    Grtz, MJ

  • 05 Oktober 2010 - 05:45

    Ilse:

    Hoi Niels

    Leuk om weer eens iets van je te horen. Het was namelijk maar zeer de vraag of wij inmiddels niet van jouw lijstje geschrapt zouden zijn maar wat schetst mijn verbazing.....Ben ooit in de herfst daar geweest. Voor mij was de herfst bruin, dor, nat en smerig. DAAR ben ik de herfst toch een stuk positiever gaan zien. Geniet ervan!!!

    Groeten

  • 05 Oktober 2010 - 06:36

    Jeanet:

    he Niels leuk weer eens van je te horen. Je maakt nog eens wat mee in 1 jaar. Volgens Gidion ben je erg druk op de SEH in Utrecht, dus geniet er maar lekker van. Groetjes uit Ede

  • 05 Oktober 2010 - 09:56

    AenA:

    hee Nile! Dat klinkt weer fantastisch. misschien lukt het jullie nog krab te eten bij Boston (met zo'n Amerikaans kwijlslabbetje)! En natuurlijk Washington niet vergeten (zit je toch vlakbij, haha). natuurlijk de hartelijke groeten voor Michelle O. liefs,
    A en A

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Plymouth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2012

Ethiopië

27 September 2012

Hoorn van Afrika

06 Juni 2012

Over oude steden en een verdwijnende zee.

26 Mei 2012

In de categorie rare landen...

16 Mei 2012

Tabriz naar Yazd
Niels

Actief sinds 13 Juli 2006
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 46856

Voorgaande reizen:

22 November 2006 - 23 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: